Helt okej ritt igår!

igga min mun på bilden!
Jag började med att skritta fram i båda varven, hon var som vanligt pigg och het, sen började jag trava fram henne, hon var jätte pigg så efter det så fick hon springa av sig lite och då bockade hon för att hon var så glad och gissa vad jag hade glömt borta att göra?! spänna sadelgjorden!! eller hon har gått ner i vikt så jag spännde sadelgjorden på det hålet som den alltid brukar vara. 
Annars gick nog allt annat super, lite väl pigg i början men när hon lugnat ner sig lite så små hoppade jag i en volt i traven, gick himla bra, hon är blivit mycket bättre i volterna. Monica var ute med Atli pojken också har lite bilder som kommer upp snart på honom, himla fin han har blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0