Framtidsplanerna

Mina framtidsplaner/mina mål och är en viktig sak i ridningen för mig själv för att kunna utvecklas som ryttare och även för hästen, därför ska jag berätta mina mål och framtidsplaner för er.
 
Målen inom ridningen är att utvecklas dag för dag och sen ser jag vart jag hamnar, ett stort mål är självklart att hamna bland dom bästa men det är väl alla ryttares mål. 
 
Målen och framtiden med Tauta är först och främst bli 110% klar med inridningen och speciellt att få en taktfull och fin tölt, hon har ett stort problem med tölten då hon har så stark trav så jag kommer kämpa på och när allt sitter till hundra procent och vi båda är redo då ska vi ut på tävlingsbanorna. 
 
Passur min gammla gubbe, mina framtidaplaner är inte stor alls, han ska få mer muskler och bort med hömagen. Han är gammal och världens snällaste häst och kommer få vara skogsmulle hela sitt liv ut. 
Vad har ni för mål med era hästar?

Kommentarer
Postat av: zuzanna

Jätte fina hästar , och super fin blogg ! Kram :)

2013-04-16 @ 15:41:48
URL: http://nattstad.se/isponnyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0