Hopptävling

Imorgon är det hopptävling som gäller, eller träningstävling. Jag hoppar Thalia i LD-10 och LD. Visst är det låga klasser men hon är väldigt speciell häst. Rider man inte bra mot ett hinder stannar hon, följer man inte med i hoppet med händerna så hoppar hon rakt upp i luften och river oftast, hon är också tittig och tycker allt är läskigt. Hon är 50% av alla tävlingar utesluten med ryttare som inte rider henne rätt, jag har tävlat henne något år och har alltid haft 0 fel, kan ni tänka er? Hon är ingen lätt häst och jag ska först in i LD, gillar inte att vara först i klasserna, men jag ska in och köra mitt race, som vi alltid brukar göra. 
Våran andra träningstävling tillsammans, hon tyckte alla hinder var läskiga men vi tog oss igenom med 0 fel.

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Lycka till Sanna :)

2013-04-19 @ 21:35:43
URL: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0