Reslutat från hopptävlingen

LD-10 (4 fel): Thalia är ridskolehäst så en tjej hade henne innan jag och som jag skrev i ett annat inlägg är hon väldigt speciellt och hon ramlade av och blev då utesluten. Då skulle jag skynda mig till framhoppningen för att visa vem som bestämde, det blev väldigt stressigt så kunde bara ta ett hinder och sen in på banan. Jag kom in på banan och det blev 4 fel, ett stopp som var mitt fel. Jag red inte med mina ben mot 2an och hade inte tillräckligt med fart, så jag är himla nöjd med 4 fel. I filmen nedanför ser ni denna klassen. 

 

LD (0 fel): Jag hade skritta länge och bara tagit det lungt mellan klasserna, hon hade fått varva ner och jag gick in på framhoppningen och det gick verkligen jätte bra. Kom in på banan och jag kände att Thalia hade annat tänk och hon tvekade på 5an men jag fick över henne och det blev en felfri runda i LD. Himla nöjd var jag över denna klassen. I filmen nedanför ser ni denna klassen. 


Kommentarer
Postat av: Theresia

Sv: Tack så mycket, japp jag gör dom själv :D

2013-04-21 @ 08:20:05
URL: http://theresiasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0