Vem är jag?

Jag läser väldigt många hästbloggar och på vissa bloggar så vet man inte vem personen är, man kanske har sett någon bild men man vet inget mer, väldigt självklart att man oftaste bara läser om hästar men det blir roligare läsning om man vet lite om personen och det gör bloggen mer levande för mig iallafall. 
 
Därför ska jag berätta om mig själv och hur mitt liv ser ut utanför hästlivet. 
 
Jag heter Sanna och är 14 år och fyller 15 år i år. Går i 8an och har ganska bra betyg och tar skolan på allvar. Jag har mina funderingar på gymnasiet men det är ett år kvar, haha! På fridtiden så spelar jag fotboll och hur jag hinner med det undrar jag med, jag går ut och går väldigt ofta och tycker träning är en viktig del i livet för att må bra hur man tränar spelar ingen roll. Har fotografi som ett stort intresse, har en Nikon D3100 med två olika objektiv. Försöker också vara med mina vänner så mycket som det går och utan mina vänner skulle inte min vardag och mitt liv vara som det är idag. Jag har hållit med kaninhoppning med mina två kaniner, jag har tyvärr inte lika stort intresse för det och min lillasyster tar hand om kaninerna helt själv för mitt intresse är inte lika stort och min tid hinner inte med. Det var det mesta och det jag kommer på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0