Min vecka med hästarna

Ska börja lägga upp planeringar vad jag ska göra varje dag och försöka följa det för det mesta om det inte är något med vädret eller liknade. Tauta har iallafall vintervila i två veckor, så hon ska jag bara borsta hela veckan. Men skriver upp Passurs vecka iallfall! 
 
Måndag: Skritta och små trava, försöka få han att slappna av och sträcka på sig. (allready done)
Tisdag: Rida barbacka i mycket skritt och även arbeta mycket från marken med repgrimman. 
Onsdag: Hovslagren kommer och han var självklart vila då. 
Torsdag: Vila för att han kan ha ont i fötterna efter hovslagren. 
 
Sedan resten av dagarna är jag på fotbollscup så då är det min syster som bestämmer! :) 
Bild tagen av Viktoria Rylander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0