Svar på tal

Jag svarar alltid på alla kommentarer jag får och när man är anonym så måste jag svara i ett inlägg så när ni kommenterar en fråga skriva gärna någon uppgift så jag kan svara utan att göra inlägg. 
 
Svar: Jag rider varje dag om jag inte har fotboll eller likande. Jag rider då min egna häst Passur, sedan har jag Tauta min medryttarhäst som jag håller på att rida in och om ett tag ska jag börja rida in Tautas föl Atli och alla dem tre står i samma stall. 
Sedan rider jag ibland hos min kompis som tävlar hoppning med sina ponnysar och ibland rider jag hennes mammas fina travare, jätte fina hästar. Det var också min kompis mammas som lärde mig rida ordentligt och jag fick till och med hoppa upp några terminer på ridskolan för att jag red så mycket hos henne när jag var mindre. 
På söndagar rider jag också på ridskolan och vet inte hur länge jag ska stanna där men ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Härlig header! :D

2013-03-04 @ 13:28:18
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0