Ridpassen idag

Eftersom båda hästarma ska till ridhuset imorgon så var det att ta det lungt med båda två, så det blev två lunga pass idag. Idag har jag även ställt fram en timme så nu blir det ljusare längre, så nu kan man rida på kvällen.
 
Passur: Först red min lillasyrra litegrann sen tog jag och ställde igenom honom ordentligt, försökte få honom mjuk och sedan slutade jag passet med att ta några skutt över cavaletti så han fick ha lite roligt. 
 
Tauta: Hon var mest förtjust över att en del av snön hade tinat på ridbanan så hon ville bara hålla på att gräva. Men jag jobbade med skänkelvilkningar och mycket voltarbete sen galopperade jag några varv för att hon skulle få sträcka ut. Hon var himla snäll och lyssnade bra fast en del av snön var borta från ridbanan, haha! 
Mina två sötnosar på samma bild, hihi ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny - Åländsk islandshästryttare

Snyggt träns på svartingen! :)
Yra har likadant! :)

2013-04-02 @ 20:31:19
URL: http://yras.blogg.se
Postat av: Felicia

Riktigt fin blogg & super sööta hästar! Alltid velat prova på att rida islandshästar någon gång. Jag är bara van med mina stora halvblod, haha! ;)

2013-04-07 @ 12:37:12
URL: http://riderstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0